Sunday, April 10, 2011

SPEEDZONE TOUR 2011


SPEEDZONE TOUR 2011

Selamber badak je pegi, dengan ja02 kat sepang tu, tambah kete tak bape nak elok, campur dengan duit ngam2 cukup....



mak oi... parking pulak takde... aku park kete dekat tepi jalan... mampuih ja0 bejalan. tapi takpe, leh baka lemak.. "KITE BAKOOO JEEE" hahaha...






on da way bejalan masuk, aku terserempak dengan membe hostel lame aku time aku blaja kat PTPL '06 dulu.. lame tol xjumpe, ade rezki tejumpe membe lame.. lame tu... dah 5 taon da pon..

Dekat satu jam beratur nak menempuh security entrance, macam2 bau ada... arak... bau tiak.. bau mulut.. bau cekam.. bau kentut. (opss... telepas suda..) hahaha... naseb la. sape soh tolak2.. himpit2 aku. kan da kene. hahahaha



EDDIE HALLIWELL

sander kleinenberg


ADUH!!! TENGAH SEDAP LAYAN LAGU + TENGOK GELAGAT MANUSIA DENGAN BERBAGAI RAGAM, DAN DRESS-UP DORANG, TETIBA AKU DISERANG SAKIT GIGI.

ALAMAK..!!! GIGI AKU WAT HAL BALIK.. GUSI BEDARAH. SPOIL BETOL LAA...

Seb baik event da abis...

ek eh! aku teserempak pulak dengan adik beradik! hahah... E dan L. wah..! tak sangka, korang pon ada?! hahaha... ok..ok..


adoyai.. terasa makin ja0 pulak pejalanan pulang.... dengan gelap sunyi lebuhraya, diteman dengan denyutan gusi yang mencucuk kesakitan..! uwaaa!! sakit.!!!

SAKITNYE YA ALLAH! ( adoi, bile sakit ingat tuhan, tadi terlompat-lompat, "cuci mata" tak ingat pulak tuhan)

TAHAN...TAHAN... MINGGU DEPAN OPRATE. ILANG SUME KESENGSARAAN.



THE END.

No comments :