Thursday, December 15, 2011

K-POP DAN REMAJA

salam buat semua,
maaflah, BLOG aku ni mmg susah sikit nak di"update"kan.

haa, nta macam mana, kebetulan aku memang nak buat cite pasal "K-POP" ni,
sblom aku buat, aku saje nak usha2 BLOG org, yelaa.. researchkan.. haha.
entah macam mana aku punya tekejut tengok satu blog ni(klik sini).

Beliau telah bersuara dengan nada negatif meng"hentam" artis-artis K-POP.
lepas tu pulak, punye la ramai yang bagi "feedback" yang aku perhatikan turut sama negatif. berribu tuh comment die. TAHNIAH!
hahahaha... macam-macam.
Terpulanglah kat sesiape nak beri pendapat masing2..

Malaysia Negara Demokrasi.


macam kenyataan Setiausaha Agung FAM, Datuk Azzuddin Ahmad, yang berkata bahawa “Malaysia adalah sebuah negara demokrasi" (-petikan HMetro )
yang menerima akibatnya laman rasmi FAM digodam.

Bagi aku pulak, aku tak kesah pun ape orang nak cakap, ramai je dok kutuk2 aku dr belakang, kata aku macam2, aku peduli ape.

simpulan bahasa :
Mulut Tempayan


ok, cite pasal K-POP pulak, aku rase tu sume trend sekarang. Peminat2nya pulak, dalam lingkungan umur belasan tahun. Tak dinafikan ada peminatnya yg suda mencecah umur lewat 30 an.
wahai peminat2 k-pop sekalian, korang faham ke ape yg dorang nyanyi? :P
aku percaya dan yakin, satu hari nanti, k-pop pasti akan menjadi sejuk, mungkin jugak beku.
aku jugak percaya, pasti takkan ada yang berkata-kata pasal k-pop ni lagi.

ape die? aku minat k-pop ke??
hehehe... buat diri dan jiwa aku, aku ni jenis yang UNIVERSAL. semua lagu aku layan. semua lagu aku dengar.
lagu cina, tamil, asli, pun aku layan. tak terlepas lagu dari negara2 lain, yang tidak menggunakan bahasa "omputeh"
macam lagu sepik meri dari negara papua new guinea, dan khawuleza nyanyian miriam makeba dari afrika.
hehe, ramai yang pelik, lagu ape la yang ko denga ni.. hahaha... Well, aku da cakap, sume lagu aku dengar.

No comments :