Friday, October 21, 2011

Rimau Tin0 MengAUMMM

Da lame btol aku tak menconteng arang kat badan blog aku ni.
Sian die.
Takpe, sekarang aku masuk kan kejadian yang baru je tadi berlaku.

Sitiuasinya begini.....


seorang adik angkat aku mntk tolong kat aku untuk call mmber die,
sebab die tk de krdt.

(adeh... lpe lak, tpon aku rosak, orang tak dengar sore aku bile aku call dorang..)

aku call...

.... truutt... truutt...
truutt... truutt...

aku : hello..
hello..!
hello!!!!!!!!!!!!!!

member adik angkt aku (dengan singkatan m 3a) : hello..?
aduss.. sape lak ni..??!!
hello..??!!

paapp... tepadam..

aku call skali lagi..

aku : hello..???
dengar tak?!

m 3a : hoi.! sape ni?!! jangan main2.. nak cakap ke tak nak? sape ni?!!


ambui... tak pasal2 aku kena marah...


so, aku p0n anta la mesej..

aku : Tpon aku Gle lha. da menjerit!!!
bukan xm0 cakap.
------ soh call die balik, urgent.
lg satuh, die pesan : "i love you"

on da way tengah send tuh...

mesej masuk dr m 3a..

m 3a : sape ny ? jgan men2.

pastu.. datang lagi skali mesej, die jugak.

m 3a : Asal nun ------? she ok? Don't make me worry lhar.
who are you acctually? her bf?


pulakkkk????
tak pasal2 aku kena chop balak adik aku... gile k0...

So, ape lagi. aku lantang menegakkan kebenaran..!

cepat2 aku taip, tkod nanti ade salah paham akn belaku.


aku : ak abg angkt die. tk caye, kol die skang. tugas aku nk gtao je.
tepulang nk caye or tdak. Tq.
(disebabkan aku takm0 tulis mesej panjang, takot makin tak paham pulak nanti.)

selang 4-5minit die membalas..

m 3a : . Ow abang angkat dy . okey2 lha nty aku call dy . welcome .






Hahahahaha... kan da kena marah ngan rimau tin0.. seb bek di0 tak trokam den...
uishh... simpang malaikat 44.. xm0..xm0.. tk0d nye..!!




p/s : kepada m 3a , jangan k0 betambah marah bile aku p0st ni.. dun w0rry.. name anda selamat.
termasuk name adk angkat aku.


-THE END-

No comments :