Thursday, February 13, 2014

Orang KUAT

Jam sudah menunjukkan tepat 0230Hrs ..
mata ni tiba-tiba berat .. nak menunggu jam 0400Hrs standby TUGAS bersama anggota NARKOTIK IPD H/Selangor buat OPS lambat lagi ..

makinaku tunggu , makin layu pulak mata ni ..
apa nak dibuat waktu-waktu camni .. ?
nak layan TV tak buleh , IBU KESAYANGAN aku tidur kat luar disebabkan cuaca panas , nanti menggangu mimpi dia nanti , keluar lha perkataan
"...HISH ! KACAU LAHH..."


Apa lagi , start M/sikal HONDA Wave BAPAK aku trus menuju ke kedai BAIYA ..
nak tau ape aku beli ??

ni die ...

jeng..jeng..jeng..





ORANG KUAT TONGKAT ALI SATUUHH...

nak citer sikit lha kat korang kan . air ni xsemestinya untuk beromen .. asal tongkat ali je , mula lha otak tu menuju dimensi 18+
hahahahaha .. BATIN .. korang kene faham maksud batin tu ..

ok , air ni ada 2 jenis , satu original satu lg EXTRA dengan MADU .
Pergh ...! korang ... MADU tuh .. memang TERRRRRBAIK lha kan ..

ok , menurut ENJIN CARIAN DUNIA GOOGLE.COM ni aku jumpa website ni..
http://www.vegetacollagen.com/

Ok , apa yang ada kat website tu , ak C&P sikit,
Vegeta Manufacturing Sdn. Bhd.
Lot 3813, Lorong 9D Off Jalan 4D,
Kg. Baru Subang, Seksyen U6,
40150 Shah Alam,
Selangor, Malaysia.
603-7847 3540
603-7846 3975


Eh ,, baru buat sikit je , dah pukul 3 ???
nampak ?! ada kebaikkannya juga buat blog ni wea .. hahaha ..
ok lhaa.. cukup setakat ni dlu , cerita aku dengan air TONGKAT ALI xD



Agak2kan , company ni leh "kasi" "sikit" tak ? dah promot da ni bos . hahaha


diakhir post ni aku sajikan satu video UAI (Ustaz Azhar Idruz) pasal tongkat ali






No comments :