Thursday, January 14, 2010

tiba-tiba lagi

sedang leka aku menonton gelanggang raja lawak pusingan ke-2, musim 4... hati ak tiba-tiba sibuk menyuruh aku mencari telifon bimbit.. ahhh! ak membantah. "..ak tgh sedap melayan lawak ni, sbuk soh ak cr hp.... jap g la.."

pukul 8... ak menurut kata hati.. ak cr hp ak.. mn pulak dia menyorok..? hmm.... jmpe pon.. bwah kerusi.. haha..

ak tgk kt skrin... ade 2mgs ditrime..
tak bernama... tp.. ak cam no nye...

TIDAAAAKKK!!!!! dia??????? ke-2 2 msg tu dtg dr dye...
hmm... bace je la..

Msg 1:

hey,,, sent:19:35:16 13.01.2010


ptotla hati ak tegerak soh cr hp td....
hmmm...

Msg 2:

hehe ,.adan mungek!!s0mbonk nk mmpuih! bydway ,.wea !aq windu ko ler mok2 !huhu ,,s0e kc0 ko ,,hmm ,,k ,,daadaa dan =,)

sent: 19:38:02 13.01.2010


ak trdiam...temenung..tegamam.. bunyi lagu aku masih sayang yg dinyanyikan oleh kawan aku memecah kesunyian tersebut...

lame gak ak snyap..
ak xtaw nk wat ape... xtaw nk ckp ape... xtaw ape2...

ape kate hati aku? ape kate suara batinku?

hati meronta memaksa aku membalas msg tesebut.. tp aku xnak... ak xnak.... dan ak xnak...!!!!!!!!!!!!

urgh!!! baru aku taw begini rupenye permainan cinta.
terasa serik utk mendampingi cinta itu lagi.

korang ase ape aku patot buat???

No comments :